CONFERINȚA
Tehnologia și timpul petrecut în fața ecranelor: Cum gestionăm adecvat timpul petrecut de copii în fața ecranelor și impactul acestuia asupra dezvoltării lor sociale, emoționale și cognitive? Cum putem stabili limite sănătoase și promova interacțiunile offline într-o lume dominată de tehnologie?
Presiunea succesului de note – echilibrul între educașia școlară și bunăstarea emoțională: Cum putem încuraja o abordare echilibrată între succesul școlar și dezvoltarea emoțională și mentală a copiilor?
Comunicarea și relația părinte-copil: Cum putem îmbunătăți comunicarea și relația cu copiii noștri și cum gestionăm conflictele și dezacordurile în mod constructive, în fiecare etapă a creșterii lor?
Diversitatea și incluziunea în educație: Cum abordăm dilemele legate de diversitatea și incluziunea în educație? Cum promovăm o educație care să recunoască diversitatea culturală, etnică, de gen și de abilități, și cum ne asigurăm că toți copiii se simt incluși și apreciați în mediul educațional?
Autonomia și limitarea: Cum cultivăm autonomia și independența copiilor noștri – cum stabilim limite clare și coerente și cum le gestionăm atunci când copiii le testează sau le depășesc?
De ce e important ca părinții să discute cu copiii lor despre droguri – de la ce vârstă se poate aborda acest subiect ?
Copiii aud sau se intersectează cu anturaje în care drogul poate fi disponibil,. Chiar dacă la început e privit ca ceva „cool de încercat”, este bine ca părinții să abordeze acest subiect direct cu copiii lor încă din perioada preadolescenței, înainte ca aceștia să afle despre acest subiect din diferite anturaje.